top of page
existing-service-service.jpg

ტექნიკური მომსახურება

იმის გათვალისწინებით, რომ ჩვენი კომპანიის მიერ შემოთავაზებული დანადგარები ემსახურება ყოველდღიურ საჭიროებას, ნებისმიერი გაუმართაობის დროულად და ეფექტურად აღმოფხვრა უაღრესად მნიშვნელოვანია. დროული მოვლა-პატრონობა არა მხოლოდ ამცირებს საოპერაციო ხარჯებს, არამედ ახანგრძლივებს დანადგარების საერთო მომსახურების ხანგრძლივობას.

საერთაშორისო ნორმებისა და ადგილობრივი რეგულაციების დაცვით, არსებითი მოთხოვნაა კომპეტენტური ტექნიკური მომსახურება ამ ტიპის დაყენებული დანადგარებისთვის. IKMA-ში ჩვენ ვამაყობთ, რომ ვთავაზობთ ტექნიკურ მომსახურებას, რომელიც იცავს KONE-ის უმაღლეს სტანდარტებს. ჩვენი ერთგული სპეციალისტების გუნდი მზად არის უზრუნველყოს ლიფტების, ესკალატორების და ავტომატური კარების საიმედო და შეუფერხებელი მუშაობა თქვენს შენობაში.

ჩვენი ტექნიკური სერვისი გამოირჩევა ბაზარზე არსებული სხვა ლიფტებისა და ესკალატორების კომპანიებისგან შემდეგი უპირატესობების გამო:

  • პროფესიონალიზმი: ჩვენი გამოცდილი თანამშრომლები გადიან აუცილებელ ტრენინგებს, ფლობენ სერთიფიკატებს, რომლებიც ადასტურებენ კომპანიის გამოცდილებას და სპეციალობას.

  • KONE მოვლის მეთოდები:ჩვენ ვიყენებთ ცნობილ "KONE Maintenance" სერვისის მეთოდებს და ვიყენებთ დიდი გამოცდილებიდან.

  • საერთაშორისო ექსპერტების მხარდაჭერა:ჩვენი კლიენტები სარგებლობენ KONE-ის ახლო აღმოსავლეთის რეგიონალური ოფისის გამოცდილი სპეციალისტების მხარდაჭერით, რომლებიც ხელმისაწვდომია ონლაინ ან პირადად საჭიროების შემთხვევაში.

  • ფოკუსირება მომხმარებელთა კმაყოფილებაზე:ჩვენ პრიორიტეტს ვანიჭებთ მომხმარებელთა კმაყოფილებას რეგულარული ტრენინგების და უკუკავშირის უწყვეტი მონიტორინგის მეშვეობით.

  • 24/7 ცხელი ხაზი:ჩვენი გამოყოფილი ცხელი ხაზი უზრუნველყოფს სასწრაფო დახმარებას მთელი საათის განმავლობაში.

  • ევაკუაციის ტრენინგი:ჩვენ ვატარებთ რეგულარულ ევაკუაციის ტრენინგს ჩვენი კლიენტების თანამშრომლებისთვის, რაც უზრუნველყოფს მზადყოფნას საგანგებო სიტუაციებში.

  • კლიენტების ინფორმირება:კლიენტები ოპერატიულად ეცნობიან სიახლეებს, ტექნიკური მომსახურების რეგულაციებსა და სპეციალურ შემთხვევებს.

  • ტექნიკური დოკუმენტაციის მხარდაჭერა:ჩვენ გთავაზობთ ყოვლისმომცველ დახმარებას ლიფტებისა და ესკალატორების ტექნიკური დოკუმენტაციის მომზადებისა და ოფიციალური რეგისტრაციის დროს.

  • ორიგინალი სათადარიგო ნაწილები:ჩვენ გთავაზობთ ორიგინალური სათადარიგო ნაწილების შეკვეთას და შეცვლას, ხშირად უფასოდ გარკვეულ მომსახურების პაკეტებში.

  • სამომხმარებლო საქონლის უზრუნველყოფა:კლიენტები სარგებლობენ ძირითადი სამომხმარებლო საქონლის უფასო მიწოდებით.

  • რეგულირებადი სერვისის პაკეტები: აირჩიეთ პაკეტების სპექტრი, რომელიც მორგებულია კონკრეტულ საჭიროებებზე, მასშტაბებსა და ინდუსტრიაზე.

  • მოქნილი ტექნიკური დაგეგმვა: ჩვენ ვგეგმავთ ყოველთვიურ მოვლას ჩვენი კლიენტებისთვის ხელსაყრელ დროს.

  • ექსპერტთა ზედამხედველობა ღონისძიებების დროს:სპეციალური ღონისძიებების დროს, ჩვენი ექსპერტები მოლოდინის რეჟიმში არიან რეალურ დროში აღჭურვილობის კონტროლისა და საჭიროების შემთხვევაში დაუყოვნებელი ინტერვენციებისთვის.

  • შრომის უსაფრთხოების შესაბამისობა: ჩვენ მკაცრად ვიცავთ კანონებს, რეგულაციებს და ჩვენს შიდა პროცედურებს შრომის უსაფრთხოებისა და ჯანმრთელობის შესახებ საქართველოში, ვინარჩუნებთ ძლიერ კონტროლს ამ პროცესზე.

  • მოწესრიგებული და მოწესრიგებული სერვისი: ჩვენი მოწესრიგებულად გამოწყობილი სპეციალისტები ასრულებენ სამუშაოებს სისუფთავისა და მოწესრიგების უზრუნველსაყოფად.

  • წლიური ტექნიკური აუდიტი:აღჭურვილობის ყოვლისმომცველი ტექნიკური აუდიტი ყოველწლიურად ატარებს ჩვენი ტექნიკური დეპარტამენტის უფრო მაღალ დონეზე.

Შეგვეხმიანეთ

დამატებითი ინფორმაციისთვის გთხოვთ დაუკავშირდეთ ჩვენს გაყიდვების წარმომადგენელს sales.georgia@ikma.com 

bottom of page